søndag 12. februar 2012

Barnerommet









Det jeg synes er morsomst å innrede er barnerommet. Fordi da får jeg leke fritt med alle de morsomme fargene jeg liker så godt. Det finnes rett og slett ingen regler for hva som er "tillatt" eller ikke. I dag viser jeg bare litt av det jeg har gjort så langt med barnerommet. I bakgrunnen er to finfine, like plakater fra Småfolk som er fulle av søttitallsmønster og farger. Gleder meg til å vise rommet og vise mer detaljer, men foreløpig kommer det bare en liten smakebit. Jeg koser meg!

Ønsker dere en flott uke! 

5 kommentarer:

  1. Ja, om det är någon gång man kan gå wild and crazy med inredning så är det när man inreder barnrummet! Det är verkligen en härlig samling färger och mönster du har fått ihop där! :-)

    SvarSlett
  2. Ljuvligt. Älskar färgexpolsionen!

    SvarSlett
  3. Oh! How nice room! I love retro fabrics :)

    SvarSlett