tirsdag 25. januar 2011

Siste bruktfunn!


Jeg var veldig heldig i helgen da jeg dro på en bruktbutikk-runde for å se hva som finnes der ute!
Jeg er litt sånn at når jeg finner noe jeg liker, blir jeg enda mer gira på å kjøpe mer ting selv om jeg nødvendigvis ikke trenger det


Første innkjøp var den nydelige lampen fra Luxo i yndlingsfargen min brunt! Jeg ble veldig glad for den!






Fant også dette Egersund-serviset med solsikker for kun 50 kr (damen i kasse visste ikke at det var Egersundporselen før hun ga prisen...lucky me!)



verden fineste julelysestake


to kofferter til, kan ikke få nok av dem...



to metallstativer fra sting sweden som jeg skal lage hyller til - og jeg måtte betale hele 30 kroner for den!!

Når jeg trodde at innkjøpet var over fant jeg dette....verdens fineste seng som jeg skal ha på barnerommet.Da jeg fant den så måtte den bli med hjem. Gjett om jeg ble glad!!!
Ønsker kanskje å male den, hva synes dere?




13 kommentarer:

  1. Festlige loppefunn. Jeg likt godt koffertene. De er så søte.
    Den sengen bør nok males eller spraymales, etter min mening.

    SvarSlett
  2. Wow, så fine ting du har funnet. Du er virkelig flink.
    Jeg tror jeg samler på samtlige av tingene du fant (solsikke-egersund, kofferter, erik kold-bokser, luxo). Er nesten litt misunnelig merker jeg:-)

    Og tenk at du fant String-gavler da! Sååå heldig. Venter på en fra Design-torget, og det tar så laang tid.

    Ha en fin kveld:-)

    SvarSlett
  3. For noen FANTASTISKE funn, ja der var du heldig, og bare eeeeeelsker den senga du fant....
    Og synes egentlig senga var flott som den var, hadde gjort seg i et hvitt rom, moro med noe som bryter litt også, men hadde såklart vært flott i en knasende farge også....
    Ha en flott uke
    klem victoria

    SvarSlett
  4. Ååå, så mange flotte funn! Den samme kofferten i blå har jeg også :)
    Sengen var superfin! Jeg hadde malt den i en knallfarge med mye glans i, eventuelt bengalakk!

    SvarSlett
  5. Så utrolig mye fint du har funnet, den sengen var jo bare helt fantastisk! :)

    SvarSlett
  6. Kjempemye fint du har funnet!! Jeg hadde aldri klart å male den senga... Den var jo bare fantastisk lekker som den var... !! :)

    SvarSlett
  7. Åh, nå ble det litt ekstra hjemlengsel her, kjenner jeg..... Gode gamle Egersund... 50 kroner for det serviset var jammen et røverkjøp :-) Kos deg med den flotte solsikka!

    SvarSlett
  8. K j e m p e f i n e bruktfunn! Heldige deg!! :) Jeg hadde ikke malt senga.

    SvarSlett
  9. for noen kupp du har gjort da:) Hadde glatt kjøpt alt jeg også:) Samler på bokser fra Erik Kold jeg, denne er fin altså:)
    Hadde malt senga til barnerom jeg ja:) I en sprek farge i Bengalac:)

    Onsdagsklem fra Trine:)

    SvarSlett
  10. De søte koffertene! Og den senga var jo kjempestilig! Hm, male eller ikke male... Spørs jo litt hvordan rommet ellers er da, kan jo være stilig med originalen. Men en knæsj farge hadde jo også vært stilig. (Oj, her er jeg mye til hjelp altså...)

    SvarSlett
  11. ÅÅÅ, så mye fint du fant da, serviser er jo bare så fint:)) Blir fristet til å samle på så mye her ute i Blogglandia, ha en fin helg, klemmer fra Wilhelmines blogg

    SvarSlett
  12. Har flere deler til Egersund Korulen (solsikke) servise til salgs om du er interessert.

    SvarSlett