mandag 24. januar 2011

Prosjekt i gang!

j


Det er litt av en jobb å sortere stoffene til mitt neste syprosjekt! Jeg holder på å lage en julekalender til neste jul. Jeg skal sy flere små poser i de mest fantastiske stoffene som jeg har samlet. Problemet er at jeg får vondt i hjertet hver gang jeg skal klippe i demyke stoffene mine :)!


De to stoffene under er fra byGraziela, har prøvd å bestille dem til butikken, men de selger ikke til utlandet. Jeg var så heldig at en venninne var i Tyskland og kjøpte det til meg!

Julekalenderen fra i fjor ble laget av origamipapir, jeg synes at den ble fin, jeg!

I morgen kommer jeg til å vise de fantastiske bruktkjøpene jeg har gjort i helgen.... Jeg har vært så heldig.... gleder meg

Ha en fin uke alle sammen!

8 kommentarer:

  1. Veldig fiiiine stoffer:) Må inn i nettbutikken og kikke med en gang!

    SvarSlett
  2. Å herlighet du FRISTER!!!!

    SvarSlett
  3. Det bambistoffet var FANTASTISK! :)

    SvarSlett
  4. Åhhhhh for noen nydelige stoffer! Skjønner godt at du synes det er vanskelig å klippe i de. Det er så man skulle hengt de opp på veggen istedenfor bilder ;)

    SvarSlett
  5. Her var det mye lekkert! Jeg har også lurt på om det er mulig å få tak i disse fine byGraziela stoffene? Jeg liker så godt disse eple og hjertene, som du har vært heldig å få tak i. Man må altså til Tyskland for å få tak i dem?

    Ikke lett å sette saksa i skattene, nei, men forhåpentlig gjør de seg godt som ferdig produkt også!

    SvarSlett
  6. Hei Mamma Tamo!
    Så gøy at du også har begynt å blogge! Jeg , som er stor fan av butikken din, er selvsagt med som følger med en gang! Ha en god kveld, og snarlig på gjensyn...
    :D
    Krabbelureklem.

    SvarSlett
  7. Wow, sååå masse fine stoffer!! Love it!

    SvarSlett